Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

A marketingkutatás alapjai
A marketingkutatás alapjai
6 100 Ft

A marketingkutatás alapjai

A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással.
6 100 Ft
A vásárlás után járó pontok: 122 Ft
Részletek
ISBN: 9789630595285

 

Kiadó: Akadémiai Kiadó

 

Szerző: Mitev Ariel Zoltán, Simon Judit, Gyulavári Tamás, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Szűcs Krisztián
Adatok
Cikkszám
9789630595285
Hasonló termékek