Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

Globális marketing
Globális marketing
13.5 Eur

Globális marketing

Eme könyv a Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi marketing tantárgy moduljának egyik alapkönyve, de azoknak is szól, akik vállalati szakemberek, akik napi munkájukban találkoznak a marketing nemzetközi, globális kérdéseivel. A könyv teljes körü képet nyújt a globalizálódó piacon felmerülő marketingproblémákról, és felépítésében a nemzetköziesedés három fő fejlődési fázisát követi: a vállalat felkészül a nemzetközi szerepre, megfogalmazza célkitűzéseit, majd a megvalósítás útjára lép. Ehhez a fejlődéshez kínál számos ötletet és gyakorlati tanácsot a kiadvány.
In stock   (2 db)
13.5 Eur
Bonus point : 0.3 Eur
Details
ISBN: 9631630307

 

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó

 

Szerző: Eszes István, Szabóné Streit Mária, Szántó Szilvia, Veres Zoltán

 

Súly: 900 g
Info
Article No.
9631630307
Similar products