Kérdése van? Írjon nekünk! info@oxfordcorner.hu

Marketingmenedzsment-14. kiadás
Marketingmenedzsment-14. kiadás
37.0 Eur

Marketingmenedzsment-14. kiadás

A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet. Az új kiadásban található főbb változások Minden fejezet elején vadonatúj illusztrációk adnak bevezetést. Aktuális márkákat vagy vállalatokat mutatnak be, emellett csoportos vitaindítóként is használhatók. Az egyes témaköröket teljesen új cégbemutató szakaszok színesítik. Ezek valódi vállalatok példáin keresztül szemléltetik a fejezetben tárgyalt fogalmakat. Termékeket, szolgáltatásokat és piacokat mutatnak be, gyakran reklámokkal vagy termékfotókkal is kiegészítve. A fejezetek végén Kiváló marketingmunka címmel két-két mini-esettanulmány található, amely vezető szervezetek innovatív és leleményes marketingmegoldásait mutatja be. Mindegyik esethez a tantermi vitát és az elemzést előmozdító kérdések is kapcsolódnak.
37.0 Eur
Bonus point : 0.7 Eur
Details
ISBN: 9789630592512

 

Kiadó: Akadémiai Kiadó

 

Szerző: Philip Kotler , Kevin Lane Keller
Info
Article No.
9789630592512
Similar products